توپ ترین وبلاگ موزیک

...هر اهنگی که بخوای توش هست...

توپ ترین وبلاگ موزیک

...هر اهنگی که بخوای توش هست...

alireza & hamidreza

سلام.سلام.من واقعا معذرت می خواهم مدتی بود نبودم اما باز برگشتم!

من خواهش میکنم جز کارهای ضروری به مسنجرم پی ام ندید و نظر بگذارید حالا دیگه کارو شروع کنم...

این البوم نارفیق از علیرضا و حمیدرضا برادر های باحال که به خدا دست کامران و هومن رو از پشت بستند.باور کنید این البوم محشره اگه دانلود نکنی نصف عمرت بر فناست..تو دانلود کن اگه بد بود بیا به من فحش بده!

                                   Image hosting by TinyPic

۱-نارفیق

۲-زیرآبی

۳-سیم آخر

۴-گرگ

۵-نازکش

۶-دوتا داداش

۷-تاوون

۸-سربازخونه

نظرات 1 + ارسال نظر
آدینه بوک چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:22 ق.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد